Vraag en antwoord

Wanneer wordt de jaarlijkse Algemene ledenvergadering (ALV) gehouden?

De ALV wordt normaliter in het eerste halfjaar georganiseerd bij een van onze leden. In verband met de coronamaatregelen heeft de ALV van 2020 in het najaar plaatsgevonden via Teams. Het is de bedoeling de ALV van 2021 na de bouwvakvakantie te organiseren. De leden van de vereniging ontvangen een uitnodiging voor de ALV.

Bij wie kan ik me melden voor vragen over de factuur jaarbijdrage?

Uw vragen met betrekking tot de factuur jaarbijdrage kunt u mailen naar:

Wij hebben als bedrijf een AED aangeschaft. Waar kunnen wij deze aanmelden?

Uw AED kunt u aanmelden via de website https://www.hartstichting.nl/meld-je-aed-aan/aanmelden

Ons bedrijf staat nog niet genoemd op deze website bij ‘Gevestigde bedrijven’. Hoe kunnen wij hier een vermelding krijgen?

Als ondernemer op BT A12 en lid van onze vereniging kunt u een vermelding krijgen bij ‘Gevestigde bedrijven’. Stuur hiervoor een stukje tekst van maximaal 125 woorden met een beschrijving van uw bedrijf, uw contactgegevens en een foto van uw bedrijfspand naar o.v.v. ‘Website BT A12 vermelding bedrijf’.